Πραγματοποιήθηκαν 420 ραντεβού με ξένους αγοραστές – Ο πρέσβης της Ιορδανίας και εκπρόσωπος της πρεσβείας της Κίνας επισκέφθηκαν την Πελοπόννησος EXPO

Οι διοργανώσεις με σκοπό τις εμπορικές συναλλαγές κρίνονται βάσει αποτελέσματος. Και η αίσθηση για τη μεγάλη διοργάνωση της Πελοπόννησος EXPO, μία μέρα μετά την ολοκλήρωσή της, είναι ότι οι Πελοποννήσιοι παραγωγοί και οι επιχειρήσεις τους είναι καθ’ οδόν για να μπουν δυναμικά στον χάρτη του διεθνούς εμπορίου αφού, μέσω της μεγάλης διοργάνωσης, η δουλειά 260 εκθετών «επικοινωνήθηκε» αποτελεσματικά και με σοβαρότητα.

Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η πρώτη Πελοπόννησος EXPO η οποία έριξε αυλαία την Κυριακή 13 Νοεμβρίου και έπεται συνέχεια. Σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε το Arcadia Portal με τον κ. Γιάννη Τρουπή, αντιπρόεδρο του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, επαγγελματία γεωπόνο και επιχειρηματία, πληροφορηθήκαμε ότι κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν 420 ραντεβού ανάμεσα σε ξένους αγοραστές και Πελοποννήσιους πωλητές και 25 συναντήσεις στις οποίες συμμετείχαν 70 επιχειρηματίες με σκοπό την προώθηση των πελοποννησιακών προϊόντων και υπηρεσιών.

Το πρωτοποριακό εργαλείο των B2B συναντήσεων που εφαρμόστηκε στην Πελοπόννησος EXPO, λειτούργησε εξαιρετικά θετικά γεμίζοντας εμπειρία τους Πελοποννήσιους εκθέτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να κάνουν γνωστά τα προϊόντα τους στους ξένους αγοραστές μέσω αυτών των 20λεπτων συναντήσεων.

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο κ. Τρουπής, οι 8 στους 10 στόχους επιτεύχθηκαν στην έκθεση. Ο ίδιος στάθηκε σε κάποια πράγματα τα οποία θα βελτιωθούν στο μέλλον, όπως ένας πιο οργανωμένος χώρος για τις B2B συναντήσεις, με υποδομή για οπτικοακουστικό υλικό.

Η εμπειρία που αποκόμισαν όλοι όσοι συμμετείχαν στις B2B συναντήσεις ήταν πολύτιμη, καθώς οι συμμετέχοντες συνειδητοποίησαν τη σημασία της συσκευασίας του προϊόντος τους, τη σημασία της γλώσσας και του δειγματολογίου τους, το πώς πρέπει να προσαρμόσουν την τιμή του προϊόντος τους σε σχέση με τους όρους εκτελωνισμού, τους δασμούς, την έρευνα αγοράς και τον ανταγωνισμό.

Ακόμη, ο κ. Τρουπής εκτίμησε ότι η Πελοπόννησος πήρε το βάπτισμα του πυρός για να μπει στον χάρτη της διεθνούς επιχειρηματικότητας και έκανε λόγο για την άψογη διοργάνωση -παρά τα όποια προβλήματα, η συνειδητοποίηση των οποίων θα βοηθήσει ώστε να γίνει καλύτερη η διοργάνωση στο μέλλον- και την υποδειγματική φιλοξενία των εκθετών. Αναφέρθηκε στον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γ. Μπουντρούκα, η επιμονή του οποίου έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιτυχία της έκθεσης, και στην κυρία Ευγενία Τζανετοπούλου η οποία συνέβαλε πολύ στην όλη διοργάνωση, και εξήρε τη δυναμική των επτά Επιμελητηρίων που συνεργάστηκαν αρμονικά για να προκύψει αυτό το αποτέλεσμα.

Ο ΠΡΕΣΒΗΣ ΤΗΣ ΙΟΡΔΑΝΙΑΣ ΕΠΙΣΚΕΦΘΗΚΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ

Ο κ. Τρουπής μάς πληροφόρησε ότι ο πρέσβης της Ιορδανίας στην Ελλάδα επισκέφθηκε την Πελοπόννησος EXPO και μάλιστα δύο φορές! Περιηγήθηκε στα περίπτερα των εκθετών και αναζήτησε πιθανότητες συνεργασίας και προώθησης των πελοποννησιακών προϊόντων στον αραβικό κόσμο. Μάλιστα, στις 29 Νοεμβρίου στην Αθήνα 180 αγοραστές από τα Αραβικά Εμιράτα περιμένουν τους Έλληνες επιχειρηματίες για να διερευνήσουν την πιθανότητα συνεργασίας. Όπως είπε ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, το Επιμελητήριο θα ενημερώσει μέσω e-mail τα μέλη του ώστε να συμμετάσχουν στις συναντήσεις και να κάνουν B2B με τους ξένους αγοραστές.

Ακόμη, η διευθύντρια της Κινεζικής Πρεσβείας στην Αθήνα επισκέφθηκε την έκθεση την Κυριακή, προκειμένου να διερευνήσει πιθανότητες συνεργασίας.

Τέλος, ο κ. Τρουπής θέλησε να ευχαριστήσει και πάλι τον κ. Μπουντρούκα και την κυρία Τζανετοπούλου, όλο το προσπικό του Επιμελητηρίου Αρκαδίας για την υποδειγματική του συνεργασία και παρουσία, αλλά και όλους τους εκθέτες για τη άψογη συμπεριφορά και τον επαγγελματισμό τους, την Περιφέρεια Πελοποννήσου και τον Δήμο Τρίπολης, αλλά και τα μέσα ενημέρωσης για την προβολή.

 

 

Πηγή